Klantenservice

Bestellen

Het winkelwagentje is in principe hetzelfde als het winkelwagentje in een supermarkt. U kunt er een aantal artikelen inleggen, maar u bent niet verplicht deze te bestellen. Het biedt u eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. U kunt altijd bekijken wat er in het winkelwagentje zit, waar u ook bent op de site. Klik daarvoor op Winkelwagen. Als u aan het surfen bent in de SHOP en u wilt een artikel toevoegen aan het winkelwagentje, klik dan gewoon op "In winkelwagen”. U kunt altijd een artikel uit het winkelwagentje verwijderen, door te klikken op Winkelwagentje en vervolgens op Verwijder naast het desbetreffende artikel. Als u de artikelen uit het winkelwagentje wilt bestellen, zorg er dan voor dat u eerst de artikelen verwijdert, die u niet wilt bestellen, en geef ook het juiste aantal per artikel aan. Klik vervolgens op Bestellen

Betalen

U kunt op de volgende manieren betalen:

  • Via creditcard (Mastercard, Visa, American Express). U kunt uw creditcardgegevens – via onze beveiligde SSL procedure – veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
  • Via eenmalige incasso. U machtigt ons om het bedrag af te schrijven van uw bank- of girorekening.
  • Via PayPal. Betaling hiervoor loopt via de PayPayl-site, na afronding krijgt u een bevestiging van onze server.
  • Via iDEAL
  • Via Klarna – Achteraf betalen met Klarna

Bezorging

De bezorgkosten bedragen € 4,95 voor bezorging in Nederland. Voor bezorging in België zijn de bezorgkosten € 7,95.

Service en garantie

We streven ernaar om u optimaal surf- en koopgemak te bieden. Onze site en onze klantenservice zijn erop gericht u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het winkelen. Hebt u suggesties, klachten of vragen over onze producten of service? Neem dan contact met ons op.

Retourneren

Als consument heeft u gedurende 14 werkdagen, te rekenen vanaf de dag die volgt op die van de levering, het recht om ons mee te delen dat u van de aankoop afziet. Downloads alsmede DVD-ROM's, USB-sticks of boeken waarvan de seal is verwijderd kunnen niet worden geretourneerd.

  1. Heeft u een zending ontvangen die beschadigd of defect is, neem dan s.v.p. eerst contact op met onze afdeling Klantenservice (service@elektor.nl) en geef een korte uitleg van het beschadigde of defecte product. U krijgt dan een RMA-nummer en het retouradres toegestuurd. Wij sturen u vervolgens per omgaande een nieuw product toe. Let op: Retourzendingen zonder RMA-nummer worden niet meer geaccepteerd!
  2. Wilt u een of meer producten uit uw bestelling retourneren of annuleren, dan kunt u dat hier eenvoudig doen via de website van onze fulfilment partner. U heeft hiervoor uw bestelnummer nodig, dat u kunt vinden op uw pakket of in uw account, alsmede het emailadres dat u gebruikt heeft bij de bestelling. Houdt u er rekening mee dat de kosten voor uw rekening zijn en dat u eveneens het risico van het terugsturen van de goederen draagt. Voor klanten buiten de EU betekent dit naast de verzendkosten ook de douanekosten aan u doorberekend worden.

Vragen?

Neem contact met ons op:

Bezoekadres

Oude Rijksweg Noord 64a
6114 JG Susteren

Postadres

Postbus 11
6114 ZG Susteren

Tel.: +31 (0)46 43 89 444
E-mail: info@elektor.nl

Telefonische bereikbaarheid tijdelijk uitgebreid!

In verband met de traditioneel drukkere periode de laatste maanden van het jaar, hebben we onze telefonische bereikbaarheid tijdelijk uitgebreid.
U kunt ons bereiken:
Maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 20.00 uur
Zaterdag van 11.00 – 15.00 uur

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.