Home › FORUM › 2005-01 t/m 12 Delphi-cursus › Serieel component

FORUM

Log in om antwoord te posten of de notificatie-service te gebruiken.

Onderwerp: Serieel component

Author Post

1234

Read post 25-10-2005 08:46

Wie heeft er een component om een compoort aan te sturen? Wel een waarvoor niet betaald moet worden. Liefst met broncode naturlijk. Wel dient er een timer (met event) te zijn om ontvangen karakters te kunnen timen. Er staat best wel wat op het web, maar daar heb ik nog geen goed te gebruiken exemplaar gezien. Help.

siggy

1 bericht

Op bezoek
Op bezoek

Read post 01-11-2005 19:27

De async professional toolbox is freeware geworden voor de VCL nu ze overgegaan zijn op Dotnet. Duidelijke en goed functionerende componenten.
Kijk op http://www.turbopower.com/

1234

Read post 02-11-2005 12:52

Helaas, deze site werkt niet. Nu heb ik wel async gebruikt, maar dit component ontvangt helaas niet. Wel kun je een terminal maken, maar daar heb ik niets aan. De terminal werkt overigens wel.

boubou11

1 bericht

Op bezoek
Op bezoek

Read post 06-12-2005 13:49

Async werkt perfect reeds gedurende vele jaren , het is de beste component die u kan vinden. Bovendien kan u gebruikmaken van het datapacket waarbij het eerste en laatste teken dat u ontvangt via de seriele poort . Vervolgend wordt automatisch een event gegenereert met als parameter een string waarbij alle karakters staan tussen begin en eindteken (eventueel begin en eindteken incluus.

W.Wortel

29 berichten

Op bezoek
Op bezoek

Read post 06-12-2005 21:13

Inmiddels gebruik ik Cport3.0 en dewe werkt naar tevredenheid. Het probleem is nu opgelos! Toch bedankt voor de reactie.

Log in om antwoord te posten of de notificatie-service te gebruiken.

Abonnee worden

Aanmelden GRATIS nieuwsbrief E-Weekly

Vul uw e-mailadres in:
Payoff

Volg ons ook op:

Direct doen

The School of Electronics

Elektor eVents, vakboeken, cursussen en meer. Kortom, innovatief studie- en onderwijsmateriaal met educatieve content!

Nu in prijs verlaagd

Elektor OSPV1

Tijdelijk € 210,- korting!

Dit zelfbalancerende indoor voertuig is ideaal voor bijvoorbeeld fabriekshal, magazijn of school.