|
Anonymous
|
07-01-2012 17:26
Ik zoek een electronicus die een uurtje tijd heeft om mij te helpen, ik ben alles behalve rijk.
Zelf ben ik muzikant en wil een (* vrij simpele ) schakeling bouwen van ongeveer 14 transistors, en dit in een z.g.n. geluiden generator en die wil ik in mijn muziek gaan gebruiken.
Zelf lukt het me niet omdat ik en* kleurenblind ben (* is een ramp met weerstanden ) en* dislectisch ( en das niet zo handig als je met transistoren wilt gaan werken.
De kosten voor de onderdelen betaal ik zelf natuurlijk en bouw er zelf een kast omheen, Ik denk dat het voor een beetje handig iemand een uurtje solderen is. En ook de potmeters en schakelaars kan ik zelf nog wel solderen.
Okidoki mischien hoor ik wat van iemand???
Groeten Edwin
|
|
Schueler
1330 berichten
 Expert¹
|
07-01-2012 19:10
Waar kom je vandaan...?
Ben
|
|
Anonymous
|
07-01-2012 22:03
Haw oke
Dat had ik vergeten erbij te zeggen : ik woon in rotterdam hey??? maar ja het zou ook via de post kunnen als ik de postzegels betaal???
|
|
petrus bitbyter
418 berichten
 Expert
|
08-01-2012 12:03
Tja, rijk den ik ook niet. Dan zou ik niet in Rotterdam wonen. Toch krijg ik niet meer dan een vage, een heel vage, indruk van wat je bedoelt. Wat wil je gebouwd hebben? Wat heb je al? Als er alleen maar veertien transistors gesoldeerd moeten worden is het geen probleem. Maar ik heb zo het gevoel dat er meer aan vast zit en verder de ervaring dat een leek maar slecht kan inschatten hoeveel tijd er in een klusje gaat zitten.
petrus bitbyter
|