Ik denk dat je twee maal een IR4428 nodig hebt, deze zijn bij conrad en farnell te krijgen, tenminste als je accuspanning niet hoger komt als 20 volt, anders heb je twee keer een IR2183 nodig. Als je deze FET drivers in combinatie gebruikt met de IRF3205 (bij de IR4428 heb je ook twee IRF4905 nodig) Dan moet het zeker een eeuwigheid mee gaan. of er moet een foutje in de microcontroller zitten zodat de twee FET's toch kunnen geleiden, dat kan de vele gerookte aansturingen verklaren. Als de print af is even lakken met plastic spray of desnoods met blankelak om kortsluiting door vocht te voorkomen.
Ik zit me net te bedenken met een L298 zou het ook moeten kunnen deze kan maximaal 4A aansturen, ik hoop dat dat genoeg is.
Wat wel van belang is dat je de FET's of de transistors goed beveiligd met diode's (geen 1n4000 serie want die gaan roken, beter is een BYV96, BYV27, een schottky of een andere fast recovery diode)
Als U een schema getekent heeft, laat het zien, dan kunnen wij er gaten in schieten, en met wat anders weer opvullen

ik hoop dat ik U op leuke ideeen gebracht heb.
Groeten, Martijn