Home › FORUM › Elektronica algemeen › philips living color de schroevendraaier erin!

FORUM

Log in om antwoord te posten of de notificatie-service te gebruiken.

vorige    1   2  

Onderwerp: philips living color de schroevendraaier erin!

Author Post

Schueler

1159 berichten

Expert¹
Expert¹

Read post 09-04-2008 22:51

Aan gezien het een Philips product is en ik bij NXP werk (voormalig Philips Semiconductors) kan je er van uit gaan dat er componenten van NXP erin zitten.
Momenteel worden er licht metingen uitgevoerd.

Ben

rippeke

6 berichten

Op bezoek
Op bezoek

Read post 17-04-2008 10:38

hier ben ik weer

ik zat ze te denken...(af en toe doe ik dat wel eens)

Als ik die lampen zou kunnen voeden door een accu zou dit in sommige gevallen wel heel handig kunnen zijn.
Ik denk dan aan een soort autoaccu ofzo, want het boeltje moet toch wel langer dan een uur licht produceren.
zou dit kunnen lukken?

Ik ken niks van elektriciteit dus als ik hier een belachelijke vraag neergeschreven heb schiet me niet af.

groeten Thomas

MSilvius

477 berichten

Expert
Expert

Read post 17-04-2008 22:40

Met een auto accu haal je heel veel power in huis, maar ook veel gewicht.
Daar kun je die lamp waarschijnlijk misschien wel een heel weekend op laten branden.
Schueler zou eens op de adapter kunnen kijken welk vermogen die kan afgeven (en welke spanning er uitkomt).
Misschien is die info ook wel zo te vinden met een beetje zoeken op het internet (google is je vriend).

Schueler

1159 berichten

Expert¹
Expert¹

Read post 18-04-2008 11:14

De power supply is # schrik niet # 5.6V en 2.68A.
Dit was overigens wel wat je kunt verwachten bij het gebruik van 4 power kleuren leds.

Ben

Log in om antwoord te posten of de notificatie-service te gebruiken.

vorige    1   2  

Abonnee worden

Aanmelden GRATIS nieuwsbrief E-Weekly

Vul uw e-mailadres in:
Payoff
Payoff

Direct doen

Collector's item

Elektor LED Special

Tijdelijk geen verzendkosten!

Interessante theorie, heden- daagse toepassingen en leuke schakelingen voor zelfbouw. Bestel deze uitgave vandaag nog en bespaar tot wel € 8,50!

Nieuw op DVD

Audio Collection 3

Deze DVD-ROM bevat meer dan 75 verschillende audio zelfbouwschakelingen uit de jaargangen 2002-2008 van Elektor.