|
Jan.Lichtenbelt
120 berichten
 Stamgast
|
12-12-2011 12:20
Als je de referentie www.elektor.nl/050048 in typt dan kom je op de franse site terecht. Jammer genoeg is mijn frans niet wat ik graag zou willen. Gelukkig kan je eerst www.elektor.nl in typen en dan bij printen de lambdasonde kiezen. Daar vind je de geprogrammeerde microcontroller, te koop bij Elektor. Echter voor de print wordt je doorverwezen naar Electorcircuit. Maar wat ik ook doe, je kan de betreffende print niet vinden. Komt die nog? Kan iemand duidelijkheid geven?
Vast bedankt
Jan Lichtenbelt
|
|
R_e_n_s
1 bericht
 Op bezoek
|
06-02-2012 13:14
Hi,
Klopt inderdaad. Ik heb zelf de print uiteindelijk bij eurocircuits besteld, uit navraag bij elektor bleek namelijk dat elektor de print niet gaat leveren noch van plan is om er een opgebouwde print te leveren (de vraag hiernaar zal te klein zijn).
Van het weekend heb ik alle onderdeeltjes er op gesoldeerd (met de hand vanwege gebrek aan reflow ervaring). Het is te doen, maar handigheid is wel vereist. Ook de onderdeeltjes bij elkaar zoeken kost aardig wat tijd. Uiteindelijk heb ik het meeste in Amerika besteld bij future-electronics (daar hebben ze de CJ125 - het belangrijkste IC-tje op het board).
Bericht bewerkt door R_e_n_s
op 06-02-2012 13:14 Bericht bewerkt door R_e_n_s
op 06-02-2012 13:15
|