Home › FORUM › Jaargang-cd/dvd Elektor › Server werkt maar een paar seconden

FORUM

Log in om antwoord te posten of de notificatie-service te gebruiken.

Onderwerp: Server werkt maar een paar seconden

Author Post

eightdot

5 berichten

Op bezoek
Op bezoek

Read post 03-05-2007 22:53

Als ik de jaargan cdrom 2006 in mijn computer stop start hij netjes server2go.
k krijg ook het verstertje met "starting server" en daarna start firefox met de start pagina van de cd-rom (http://127.0.0.1:4001/)
maar naa een paar seconden gebruik krijg ik server niet gevonden. apache.exe en mysqld.exe zijn dan ook verdwenen uit taakbeheer (vlak hiervoor zie ik wel even mysqladmin ook in de lijst staan)
het lijkt erop dat alles netjes wordt afgesloten allen op een moment dat ik nog niet klaar ben met het gebruiken

ik heb wel een apache server op deze computer staan maar die server (inclusie de monitortool) is afgesloten.

mvg.

thijsbeckers

1019 berichten

Expert¹
Expert¹

Read post 08-05-2007 09:24

Misschien draait er toch nog een of andere achtergrondapplicatie of driver van die apache server... Probeer het eens op een andere pc, misschien dat ie het dan wel doet.

Je kunt natuurlijk ook nog de html-versie die is ingebouwd voor Mac- en linux-besturingssystemen draaien. Dit werkt (natuurlijk) ook onder Windows. Nadeel is dan wel dat een deel van de functionaliteit wegvalt. De zoekfunctie werkt bijvoorbeeld dan niet meer...

Log in om antwoord te posten of de notificatie-service te gebruiken.

Abonnee worden

Aanmelden GRATIS nieuwsbrief E-Weekly

Vul uw e-mailadres in:
Payoff

Volg ons ook op:

Direct doen

The School of Electronics

Elektor eVents, vakboeken, cursussen en meer. Kortom, innovatief studie- en onderwijsmateriaal met educatieve content!

Nu in prijs verlaagd

Elektor OSPV1

Tijdelijk € 210,- korting!

Dit zelfbalancerende indoor voertuig is ideaal voor bijvoorbeeld fabriekshal, magazijn of school.