|
aatschouten
2 berichten
 Op bezoek
|
20-02-2007 13:41
De installatie van de CD 2006 stagneert bij mij na het kiezen van de taal. De volgende foutmelding verschijnt : Fatal error: Call to undefined function mysql_pconnect() in e:\htdocs\Connections\elektor.php on line 10 Mijn OS is Windows Millennium. De diverse html bestanden op de CD kan ik lezen. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ??
|
|
De Fruytier Robert1
55 berichten
 Komt vaker hier
|
21-02-2007 08:42
Ik heb e cd-r ook ontvangen van Elektuur.Ik heb hen ook al het probleem gemeld.Ik krijg altijd de melding dat de pc het programma"setup.exe"niet vindt(staat dus niet op de cd),onder gelijk welke stand.Ik zou het graag installeren bij de lijst van mijn andere jaren,en dat gaat dus gewoon niet.Ik denk dat zij gewoon vergeten zijn het opstartprogramma"setup.exe" mee op de cd-rom te plaatsen.Als men kijkt naar de inhoud van de cd,dan staat dat er werkelijk niet op,en op de voorgaande jaren wel;die startten allemaal automatish.Weer een foutje van Elektuur?Ik weet het niet,ik wacht nog op hun antwoord.VR.GR.
|
|
forum
|
21-02-2007 12:35
Deze foutmelding is inmiddels gesignaleerd door enkele lezers, we zullen de programmeurs van de CD vragen waardoor deze foutmelding veroorzaakt wordt. De tweede opmerking, over het ontbreken van een eventuele setup.exe, klopt niet. Dit bestand is op de nieuwe CD niet aanwezig, het moet voldoende zijn om de applicatie server2go.exe te starten. Er hoeft bij deze CD verder niks geïnstalleerd te worden. Als de CD om een of andere reden niet opstart of een foutmelding geeft, geef dan s.v.p. precies aan waar en wat er fout gaat. Alleen dan kunnen we proberen een oplossing te vinden voor het probleem.
|
|
aatschouten
2 berichten
 Op bezoek
|
21-02-2007 16:10
Wanneer ik de CD kopieer naar een map op mijn HD en dan server2go.exe aanklik dan functioneert alles zoals verwacht.
|