Home › FORUM › Jaargang-cd/dvd Elektor › Moet op internet

FORUM

Log in om antwoord te posten of de notificatie-service te gebruiken.

Onderwerp: Moet op internet

Author Post

A Ooghe

5 berichten

Op bezoek
Op bezoek

Read post 24-02-2007 14:21

Bij het proberen van de nieuwe jaargang CD moet ik telkens het internet op om de inhoud te doorzoeken!!!??? Dat kan toch niet de bedoeling zijn!!!

Kan iemand mij uit de doeken doen hoe ik op een alleenstaande computer mijn CD-rom jaargang nkan doorzoeken???

Dank

A Ooghe

Sparky51

50 berichten

Op bezoek
Op bezoek

Read post 24-02-2007 19:28

Alles werkt stand alone vanaf de CDROM of eventueel vanaf harddisk. Er wordt niets met Internet gedaan en Internet is ook niet nodig.

Zie ook de rest van deze threat, daar vind je antwoorden.
In Elektuur staat pagina-vol beschreven hoe het werkt en hoe het gebruikt moet worden.

Hans.

A Ooghe

5 berichten

Op bezoek
Op bezoek

Read post 25-02-2007 18:27

Bedankt voor Je antwoordje... Ik werk hier nochtans met XP en ik krijg alleen de melding eze Pagina is off-line niet bereikbaar. Als ik de server in gang zet komt de browser op met een adres:http://1400 enz..

Als ik dan op internet ga werkt het wel.... Misschien is er ergens een truc die mij in ieder geval onbekend is...

Groetjes

Andre.

thijsbeckers

1019 berichten

Expert¹
Expert¹

Read post 28-02-2007 09:43

Heb je misschien een proxyserver ingesteld of andere 'anders dan standaard' instellingen?

Het adres zou trouwens moeten zijn: http://127.0.0.1:4001/

Er wordt een lokale webserver gestart (met het programma server2go.exe). Je kunt altijd de inhoud bekijken door start_nl.html in de root van de cd te openen. Je kunt dan helaas geen gebruik maken van de zoekfunctie, die maakt namelijk gebruik van een database waar ie de lokale serverapplicatie voor nodig heeft.

MSilvius

567 berichten

Expert
Expert

Read post 28-02-2007 23:02

Als het inderdaad een proxy server instelling is; zowel Firefox als IE beschikken over een vinkje de proxy niet te gebruiken bij lokale adressen zoals 127.0.0.1 (die is wel heel erg lokaal).

A Ooghe

5 berichten

Op bezoek
Op bezoek

Read post 10-03-2007 14:58

Ik slaag er niet in de plaats te vinden waar ik de juiste instelling kan invoeren...

Bedankt voor Je antwoordje
Andre

A Ooghe

5 berichten

Op bezoek
Op bezoek

Read post 10-03-2007 15:01

Ik zoek al de hele tijd in de helpfiles van Internet Explorer en vind niet echt een antwoord op de vraag hoe ik zonder internetverbinding een http verbinding kan maken met de lokale (exe) server...

Bedankt voor de poging een Dummy als ik op het juiste spoor te zetten...ik zoek verder...

Andre

A Ooghe

5 berichten

Op bezoek
Op bezoek

Read post 11-03-2007 17:08

Eureka!

Iedereen bedankt die de moeite deed om hulp te bieden.

Ik werk hier met een inbelverbinding en daar zat de knoop.

De oplossing is als volgt:

In Internet Explorer klikken op EXTRA daarna op Internet opties. Met de keuzeTAB Verbindingen krijg ik nu 3 (drie) opties: Nooit een verbinding kiezen, Kiezen zodra er geen netwerkverbinding is en tenslotte :Altijd mijn standaardverbinding kiezen. Voor de normale werking op internet staat de optie Kiezen zodra er geen netwerkverbinding is(dat moet ook zo) Om nu te kunnen werken met de CDrom OFFLINE moet ik hier de optie kiezen: Nooit een verbinding kiezen! Dan werkt alles uitstekend!!!

Hopelijk heb ik hiermee ook iemand anders geholpen...

Gegroet iedereen en Bedankt,

Andre.

thijsbeckers

1019 berichten

Expert¹
Expert¹

Read post 12-03-2007 08:44

Hartelijk dank voor het melden van de oplossing. We zullen het meenemen.

Log in om antwoord te posten of de notificatie-service te gebruiken.

Abonnee worden

Aanmelden GRATIS nieuwsbrief E-Weekly

Vul uw e-mailadres in:
Payoff

Volg ons ook op:

Direct doen

The School of Electronics

Elektor eVents, vakboeken, cursussen en meer. Kortom, innovatief studie- en onderwijsmateriaal met educatieve content!

Nu in prijs verlaagd

Elektor OSPV1

Tijdelijk € 210,- korting!

Dit zelfbalancerende indoor voertuig is ideaal voor bijvoorbeeld fabriekshal, magazijn of school.