|
Roald
14 berichten
 Op bezoek
|
19-05-2011 11:01
Wie kan voor mij de digibutler reflashen?
Ik heb het bekende "LINK IS DOWN" probleem (bij elke router, switch of PC van mij).
Verder wil ik graag dat de digibutler DHCP gebruikt.
Omdat ik nog niet zeker weet of ik daadwerkelijk met de interne programmatuur van de digibutler bezig ga, is het bouwen van de TBLCF wat overdreven.
Ik hoop dat iemand met een TBLCF mijn digibutler wil reflashen of eventueel mij de TBLCF wil lenen of verkopen.
|
|

Arjen H.
1077 berichten
 Expert¹
|
25-05-2011 10:55
Bij uitblijven van een reactie.... probeer iemand uit het digibulter forum een mail te sturen....
|
|
Schueler
1330 berichten
 Expert¹
|
31-05-2011 17:28
Er zijn meerdere mensen op dit forum actief dit een Digibutler hebben of mee gewerkt hebben. Zo heb ik er eentje liggen inclusief de programmer.
Door gebrek aan tijd heb ik er weer een tijdje niets aan gedaan.
Waar woon je ergens?
Zie net in je andere thread dat je in Groningen woont en dat ik deze vraag al een keer gesteld had :$....
Ben
Bericht bewerkt door Schueler
op 31-05-2011 17:31
|
|
Roald
14 berichten
 Op bezoek
|
19-06-2011 17:08
Hoi Ben,
ben jij instaat de digibutler te reflashen zodat ik kan controleren of hij aan mijn routers werkt? Het probleem met Ip nummers (ik heb een 10.0.0.0 netwerk) is nog wel mee te leven (al mijn apparaten omnummeren) maar geen enkele van mijn routers/switches werkt hij goed mee (geen link). Daar is meen ik een oplossing voor (in de software autonegotiation uitzetten) maar ik zou dat toch graag controleren voor ik (nog) meer tijd steek in de digibutler en in de interface en PC programmeer omgeving.
Of is het zeker dat de digibutler dan wel een goede verbinding met mijn router krijgt?
bij voorbaat mijn dank
|